Svar til: Sommer 2019

Forum Arkiv Diskusjonsforum Sommer 2019 Svar til: Sommer 2019

    Thor Simonsen
    Deltaker
    none
    Vi har ikke all verden å handle for, 30 millioner pund er de friske pengene eierne har stilt til disposisjon + inntekter fra salg gir oss et budsjett på 40-50 millioner pund. Hvis vi da går for en toppspiss – som de fleste vel er enig om at må være første prioritet – så er mer enn halve budsjettet brukt opp. Så resten av kjøpene blir nok slike som Balbuena (som så klart er mer enn bra nok). I sommer skal jo Pellegrini gjøre en grundig evaluering av bl a Fernandes, Cullen, Reid og Holland. Hvis flere av disse beholdes så reduseres behovet for innkjøp, og det blir lettere å selge andre spillere (som igjen gir mer å handle for). Så det gjelder som i privatøkonomien, det er billigere å ta vare på det man har enn å bytte ut det man har i noe nytt. Av de fire nevnte så tror jeg Cullen er den minst egnede til å spille for et topp 6-lag i PL. Han spiller play off-finale for Charlton mot Sunderland på Wembley i dag,jeg håper han benytter sjansen til å vise seg frem på en god måte, for jeg vil svært gjerne at han skal lykkes og forbli en West Ham-spiller i mange år. Reid er god nok til å være reserve. Holland har forhåpentligvis fortsatt utviklingspotensiale i seg, og vil i tilfelle bli god nok. Fernandes har vel hatt bra utvikling i Italia det siste året og bør altså være vel verdt å se nærmere på før en beslutning tas. Spennende tider.
    0
    0