Svar til: Vi er sykt rævva

Forum Arkiv Diskusjonsforum Vi er sykt rævva Svar til: Vi er sykt rævva

Petter Ulriksen
    Deltaker
    none
    Merket meg en komentar i PL studio, som sa det at Pelegrini har litt livsmotto at laget skal ikke stresse, men ha tilitten til at det ordner seg siden de har kvaliteter, som du sier, som burde skremme vettet av noen og enhver. Haller og Anderson er slike typer, men resten av laget ser ikke så farlige ut. Lanzini og Rice er selvsagt stjerner, ikke misforstå, men de skremmer ingen med avslappet kontrollert spill.

Når det er sagt, så henger det ikke på greip som nevnt. Når man ikke skaper noe mer enn å parkere bussen i over en hel omgang, da skal det stå mer enn en hårføner på i både pause og sluttsignal. Kan ALDRI tro at Pellegrini har godkjendt dette. Her har det vert regelrett brudd på avtalene mellom spiller og trener, de kan umulig ha gjort som de fikk beskjed om. Jeg snakker nå om den siste kampen ja, det er kanskje det nærmeste lavmålet jeg har sett vi spille siden jeg begynte å følge dem i 14 mai 1995. Lett å glemme andre dårlige kamper ja, men det var så svakt og tannløst at jeg for første gang vurderte ut i andre omgang å skru av, det har jeg nemlig aldri gjort noen gang.

Everton spilte press i over 90 minutter, West Ham klarte kanskje å holde ballen i fire-fem trekk på det beste, for så å miste den i sultne Everton bein. Slik fikk Everton herje i hele kampen, uten at noen justerte noen ting som helst på noe tidspunkt. Fytte H…… så svakt.

Nå har vi hatt sjansen i fire kamper til å egentlig på papiret vinne de alle sammen, da hadde vi vert på tredje plass med god margin på Arsenal og slike. Nå må vi kjempe mot middelhavsfarere som manure og slike. Jeg blir så forbanna.

There is only one United - Come on you irons!
    0
    0