› Forum › Arkiv › Diskusjonsforum › Ny layout
- Dette emnet har 16 svar, 7 deltakere, og ble sist oppdatert 3 år, 11 måneder siden av
Petter Ulriksen.
- 21. mai 2019 klokken 19:30
driver og endrer en del på oppsett. Kom gjerne med innspill00
- Svar
-
- 22. mai 2019 klokken 13:37
Synes dette virker bra jeg, så får vi håpe det kan begynne så smått å rulle igjen her inne :-DThere is only one United - Come on you irons!00- 22. mai 2019 klokken 22:45
Jeg syns ihvertfall det er lettere å følge tråden enn på Face… Liker at det kommer varsler, og tror at det hjelper på engasjement…00- 23. mai 2019 klokken 11:32
Blir spennende dette, men viktig at siden ikke blir for treig. Første inntrykk er i alle fall godt.00- 24. mai 2019 klokken 09:23
Tips til designet; La forumet bruke/nytte hele bredden tilgjengelig i det grå feltet som er satt opp, så blir det litt mer ryddigere. Kanskje sette bredden til auto ihh til det gråe, da ulike personer har ulike oppløsniger, skjermer og dingser.There is only one United - Come on you irons!00- 25. mai 2019 klokken 09:42
test00- 25. mai 2019 klokken 09:43
bedre nå Petter?00- 25. mai 2019 klokken 16:13
Dette ble knallbra! Er den i auto, eller har du spesifisert bredden i antal pixler evt prosent?There is only one United - Come on you irons!00- 25. mai 2019 klokken 23:33
nettsiden skal tilpasse seg til enhetens oppløsning. Så funker på både mobil, nettbrett og pc :-)00- 30. mai 2019 klokken 21:25
Nå har det blitt skikkelig spenst og friskhet i designet. Love it!
Nå, får vi håpe folk begynner å bruke forumet igjen! Jeg savner dette stort, føler meg i en liten boble her ute i midten av ingenmannsland.There is only one United - Come on you irons!10- 31. mai 2019 klokken 23:50
Bra at du liker layout. Jeg syns det ble ganske bra selv. Hadde vært gøy å få fart på forumet her igjen. Mye lettere å følge med hva som blir diskutert.10- 2. juni 2019 klokken 11:19
Bra och mera överskådliglskhammer20- 5. juni 2019 klokken 22:35
HERLIG innloggingsvindu! :-D Får frysninger av filterene brukt på Anderson der! For en fantasktisk spiller btw..There is only one United - Come on you irons!10- 18. juni 2019 klokken 08:06
Ok, litt tilbakevendende tema;Siden er noe treg på responstiden, dvs, fra du trykker på noe, kan det gå alt fra ca 8-10 sekunder til umiddelbart, varirerer voldsomt. Er det noe grunn til det? Siden er drevet med WordPress i bunn, noe som er lynkjapt, og regner med forumet er en plug-in til WordPress?
Når det er sagt, gjelder det både forumet ogsiden generelt. De henger vel sammen (mtp login), og kanskje det har noe med saken å gjøre? Dette finner du ut av Remy :-D
There is only one United - Come on you irons!00- 19. juni 2019 klokken 08:53
Enig i siste taler. Designet og det nye «oppsettet» ser helt strålende ut.Det jeg savner mest nå er responstid. Det er mulig vi er litt for godt vant til raske nettsider (større aviser / annet), men det er ikke til å stikk eunder en stol at denne siden ptt virker veldig treg.
Dette gjør siden dessverre litt «tungvint» å bruke aktivt.
Igjen, dette er ingen kritikk, kun en tilbakemelding. Vet ikke om det er mulig å gjøre noe med? Betale seg til kjappere side etc.??
00
- Du må være innlogget for å svare på dette emnet.