› Forum › Arkiv › Diskusjonsforum › Sommer 2019
- Dette emnet har 43 svar, 5 deltakere, og ble sist oppdatert 4 år, 1 måned siden av
Remy Kongsvoll.
- 17. mai 2019 klokken 00:02
Hva skjer denne sommeren?00
- Svar
-
- 17. mai 2019 klokken 00:02
Tipper Nasri forsvinner veldig raskt00- 22. mai 2019 klokken 13:39
Ja,Nasri er nok sikkert på vei bort, men det forutsetter at Wilshere ikke er kronisk skadet?
Chica og Arnie tipper jeg også forsvinner, sammen med Carroll og kanskje Obiang?
There is only one United - Come on you irons!00- 22. mai 2019 klokken 22:49
Det er ihvertfall mye rykter på midtbanespillere. Camarasa siste…00- 23. mai 2019 klokken 16:26
Camarasa er i rett alder, og er sulten på resultater. Slike spillere Pellegrini må satse på å få inn, og gjerne med enda høyere status også.Dette året blir første pekepinn på om Pellegrini er rett mann, og om han får den roen samt resurser til å stable på bena ett lag som kan hevde seg blandt topp 8, så får topp 6 komme neste år. Jeg er tolmodig, vi har ventet over 124 år så skal vi klare noen til.
There is only one United - Come on you irons!00- 25. mai 2019 klokken 10:36
Dagens rykte er Djaniny Semedo.
Djanini00- 25. mai 2019 klokken 12:18
Fabian Delph er også veldig mye rykter på at vi følger utviklingen på. Har ikke fått mye spilletid siste sesong… Tipper overgangssum rundt 12-13mill iså tilfelle, og det må vel være et bra kjøp eller?00- 25. mai 2019 klokken 16:20
Delph ville blitt en kanonsignering, og spørs ikke om han er ekstra sulten nå når han har stått i en bås og sett lengselsfullt etter gresset på utsiden. Det forteller litt om mannskapet til Manchester City når de lar en landslagspiller til England sitte på tribunen. Kan hende det forteller noe om det Engelske landslaget også..There is only one United - Come on you irons!00- 26. mai 2019 klokken 08:56
Vi har ikke all verden å handle for, 30 millioner pund er de friske pengene eierne har stilt til disposisjon + inntekter fra salg gir oss et budsjett på 40-50 millioner pund. Hvis vi da går for en toppspiss – som de fleste vel er enig om at må være første prioritet – så er mer enn halve budsjettet brukt opp. Så resten av kjøpene blir nok slike som Balbuena (som så klart er mer enn bra nok). I sommer skal jo Pellegrini gjøre en grundig evaluering av bl a Fernandes, Cullen, Reid og Holland. Hvis flere av disse beholdes så reduseres behovet for innkjøp, og det blir lettere å selge andre spillere (som igjen gir mer å handle for). Så det gjelder som i privatøkonomien, det er billigere å ta vare på det man har enn å bytte ut det man har i noe nytt. Av de fire nevnte så tror jeg Cullen er den minst egnede til å spille for et topp 6-lag i PL. Han spiller play off-finale for Charlton mot Sunderland på Wembley i dag,jeg håper han benytter sjansen til å vise seg frem på en god måte, for jeg vil svært gjerne at han skal lykkes og forbli en West Ham-spiller i mange år. Reid er god nok til å være reserve. Holland har forhåpentligvis fortsatt utviklingspotensiale i seg, og vil i tilfelle bli god nok. Fernandes har vel hatt bra utvikling i Italia det siste året og bør altså være vel verdt å se nærmere på før en beslutning tas. Spennende tider.00- 26. mai 2019 klokken 10:00
Gode poeng Thor. Blir nok som du sier 1 dyr spiller, 20-35 mill, og så selger vi cress for 8. Så kjøper vi en halvdyr ti 10-15. Så 2-3 spillere for max 5 mill. Dvs vi skal være både dyktige og heldige skal vi komme vesentlig styrket ut av det00- 26. mai 2019 klokken 10:04
Mye gode betraktninger der, og selvsagt egendyrkede er alltid det beste, samt gir en tilhørighet til klubben som overgår økonomi og handlekraft. Det tilfører også spillere som spiller med hjertet utpå drakten, samt spillere som er villige til å bruke de faktiske 100% nær sagt alltid, kontra kjøpespillere eller det som kanskje er det verste; lånespillere som får lønnen sin og kan fort se dagen an før det utdeles innsats.Vi har hatt mange av de gjennom historien, men selvsagt mange gode signeringer også.
Dagens rykter er Andre Gomes fra Barcelona, som har vert ett uromoment for alle lag som har spilt mot Everton i forrige sesong, der han var på lån.
Og, vistnok er det out-of-contract Danny Welbeck som skal vere aktuell. Sistnevnte er jeg veldig usikker på.There is only one United - Come on you irons!00- 26. mai 2019 klokken 12:10
Wellbech er jo snart like mye skadet som Carroll. Gomes derimot, det tror jeg hadde vært meget bra signering.Forøvrig tror jeg Cullen aldri blir en premier league spiller.
Reid er vel helt glemt pga skademareritt. Og med hans alder, så har han blitt et like stort pengesluk som det Carroll var. Reid har 4 år igjen av kontrakten, på 70000.- pund i uka. Om vi beholder ham ut kontrakten tror jeg det blir ekstremt høy pris pr kamp.
Holland må snart levere (Også han har hatt mye skader)
Så av Thor sine 4 håpefulle kandidater, tror jeg vi kun sitter igjen med Fernandes. (ihvertfall den eneste som vil kunne være frisk og god nok til å spille mye kamper.Jeg mener følgende spillere kan følges ut døra denne sommeren:
Cressy (Pga at jeg tror vi ikke får noe mer ut av ham, og for dyr til å ha på benk)
Nasri
Reid
Obiang
Ogbonna
Perez
ChicharitoDesverre generer ikke det mye på konto om disse drar. Cress 7-8mill, Reid 1-2 mill om vi er heldige, Obiang 10 mill, Ogbonna 6-8 mill, Perez 1 mill, Chicha 2-4 mill.
Men i lønnskroner utgjør dette en bra pott.
Så om vi hadde kvittet oss med desse og fått 30 mill, så hadde vi fått den dyre spissen til 30-40, Gomes eller lignende midt på, og 4 spillere til 5 mill.
00- 26. mai 2019 klokken 23:24
Visste ikke at Reid hadde såpass høy lønn, da blir han jo litt dyr å ha på benken så klart.Ja, Holland har vært mye skadet, men slik jeg har forstått det så er vi villige til å gi ham en skikkelig sjanse i sommer. Skader kan være uflaks eller det kan være som følge av fysikk/spillestil (eller en blanding). Jeg er glad for at han i det minste skal få en reell mulighet nå til å vise seg frem for Pellegrini før han evt avskrives.
Er ellers enig i din ut-liste, Remi, og i hvordan pengene skal brukes. Selg gjerne Masuaku også, jeg er alltid MEGET nervøs når han spiller mot et av de bedre lagene i PL.
00- 27. mai 2019 klokken 23:05
Slår meg at Masuaku har alltid vert en bedre spiller offensivt på backplass, enn defensivt.. der kan fort mye ukontrollert skje.Jeg er villig til å slenge ut en liten brannfakkel her, og det gjelder Mr. West Ham, Noble. Er han god nok tenker dere? Han motiverer selvsagt ungutta, og klart det er en spiller som alle West Ham fans trykker til sitt bryst, men er han god nok for å satse på veien videre opp ett par nivå?
There is only one United - Come on you irons!00- 27. mai 2019 klokken 23:23
Jeg anser meg for å være ganske objektiv i Noble-spørsmålet, da jeg høylytt har vært ganske skeptisk til hans bidrag og ballferdigheter i flere perioder da han har vært et trist skue. Hvis vi ser på hans prestasjoner de seneste 3 sesongene så varierer de fra MOTM-nivå til ren stryk-karakter. Så på sitt beste mener jeg at han er god nok i massevis, mens han altså i perioder hører mer hjemme på nivå 3 eller 4. Med tanke på hans status og hans evne til å oppildne spillerne så synes jeg at vi skal beholde ham, men det er viktig at Pellegrini gir Noble pauser når han ikke er på sitt beste.00- 28. mai 2019 klokken 07:43
Jeg mener det ikke bør være noen diskusjon om når han er for gammel. Noble må være i klubben til hans karriere er over, og gjerne videre. Om han skal spille fast må løpende vurderes av manager.Men utfordringen er om han skal være kaptein helt ut karrieren.
Er nok flere andre spillere som må vurderes før Noble. Snoddy hadde en bra sesong, kanskje selge mens vi fortsatt får noe for ham?
00
- Du må være innlogget for å svare på dette emnet.