› Forum › Arkiv › Diskusjonsforum › Sommer 2019
- Dette emnet har 43 svar, 5 deltakere, og ble sist oppdatert 4 år, 1 måned siden av
Remy Kongsvoll.
- 17. mai 2019 klokken 00:02
Hva skjer denne sommeren?00
- Svar
-
- 29. mai 2019 klokken 09:02
Er litt utfordrende akkurat det med hvor varierende han kan vere i kamper. Han er vel såpass oppflasket i denne klubben, at får han beskjed en dag om at det ikke holder til fast laguttak, så ber han neppe om bli solgt, men legger skoene på hylla. Han er evig hammersfan. Kan fint få seg en jobb i systemet, med ett eller annet. Han vil få en statue, og en baneseksjon oppkalt etter seg.Men, ja, jeg har irritert meg grønn i mange kamper denne sesongen på hans bidrag, og vi to som ser hammers her i huset (meg og min datter) mener absolutt han bør vike. Det eneste som taler for, er hans egenskap til å oppildne spillere, og at han er blodfan.
There is only one United - Come on you irons!00- 1. juni 2019 klokken 08:00
Noble må bli, men må vurderes hvilke kamper han brukes i selvfølgelig. I noen kamper er behovet større enn andre. Men før vi lister opp for mange navn, hvilke posisjoner er viktigst å styrke mener dere?00- 1. juni 2019 klokken 11:22
Kun Arnie som er god nok på topp, så spiss er helt klart nødvendig med 1 ny minst.
Sentral midt trenger vi en toppspiller.
Venstre back er 3 pri.
og 1 ving ekstra. Usikker på Yarmolenko om han er klar, og vil funke…00- 1. juni 2019 klokken 12:55
Jeg har troen på Yarmolenko, bare han holder seg skadefri. Han overbeviste meg mot Everton med to praktscoringer, men så forsvant han til sykeavdelingen som er oppkalt etter Carroll og Dyer.Ser at Chica er på vei ut, til Valencia. Og, ok, synd på en måte, bra på en annen når man ser lønnen han har suget til seg. Det er ett stort navn å ha hatt han på laget, men alderen og lønnen står ikke i fremtidisplanene til Pellegrini. Chica leverte ganske mange av sine kjente mål da, altså, rett mann på rett plass, måltjuv slik vi kjenner han. Men, da er det altså over.
Så, ny spiss og venstre back er mine to prioriteringer. Føler Lanzini og Wilshere kan levere varer så det holder, med Rice i bakkant.
There is only one United - Come on you irons!00- 1. juni 2019 klokken 14:26
Ja, spiss er klar første pri. Gjerne to, hvorav en velprøvd som allerede er en etablert toppspiller. Det er denne spilleren vi bør bruke hoveddelen av vårt budsjett på i sommer. Men vi bør kjøpe en spiss til. Vi er ribbet på topp. Chicha, Carroll, Martinez og Perez er alle på vei ut.Hvis, og det er kanskje lite sannsynlig, men altså hvis Wilshere holder seg skadefri så er vi godt skodd på midtbanen. I et slikt tilfelle er venstre back neste prioritet.
30- 1. juni 2019 klokken 23:03
Problemet, Thor, er at vi er sårbare med Wilshire, og vil uansett trenge en ekstra midtbane. Snoddy mener jeg bør cashes inn på.-
Dette svaret ble endret 4 år, 4 måneder siden av
Remy Kongsvoll.
00- 3. juni 2019 klokken 20:26
Tror Pellegrini har noe på gang her nå. Rydder tidlig opp i stallen, kvitter seg med noen høye lønninger og daukjøtt. Henter inn 2 gratis keepere hvor av den ene teller som «home grown». Ryktes om nytt bud lagt inn på Gomes hos Barca. Venter I spenning på hva sommeren vil bringe.00- 5. juni 2019 klokken 09:01
Bare vi ikke henter nye gamle overbetalte spillere som er mer på skadestuen enn på banen.00- 5. juni 2019 klokken 22:41
Nei,jeg er sikker på at vi ikke henter inn slike dvaske umotiverte leiesoldater, vertfall ikke i hopetall. Jeg er 100% overbevist at Pellegrini tenker fremover og vil bygge stein på stein.
Det som er «litt artig» nå, er at Pellegrini kommer indirekte fra ManC med ubegrenset budsjett, og har West Ham United FC sitt budsjett å forholde seg til. Det er da man ser egenskaper, eller ei. Dette er hans andre sesong, og jeg har klokketro på at han kommer til å ta oss opp blandt topp 8, om ikke enda høyere.
Jeg synes personlig (og min datter) at det var vondt å se Adrian samt Caroll forlate vår skute. Det går på følelser og minner, men vi innser det ikke har noe med fremtiden å gjøre. Så, får vi stole på Pellegrini har såpass innsikt og kontroll, at nye storheter kommer inn, nye publikumsyndlinger og at vi snart får noe å juble for!
There is only one United - Come on you irons!00- 14. juni 2019 klokken 21:06
Og, som jeg skrev for åtte dager, 23 timer og 32 minutter siden, vi signerer ikke leiesoldater mer! Smak på denne da! Pablo Fornals!!! Hadde jeg ALDRI trodd vi skulle klare å lande!Ok, det jeg nå er uroet for, er hvem som skal lide/vike for Pablo når det er kamp? Lanzini? Noble? Obiang? Wilshere?
Dette er kanskje en av de største talentsigneringene West Ham har gjort etter årtusenskiftet, og klart det kostet penger, men, ikke så mye som jeg trodde heller.
Nå, imponerte klubben/Pellegrini meg, noe voldsomt!
There is only one United - Come on you irons!00- 14. juni 2019 klokken 22:22
Dette er en kjempesignering. Virker også som Pellegrini ikke er redd for å kvitte seg med de som ikke er gode nok. Dette er faktisk helt konge:-)00- 18. juni 2019 klokken 08:02
Veldig usikker på ryktene rundt Joan Jordan. Dette er selvsagt en relativt ung spiller enda, og noe uslepen, men ser ikke helt hva denne spilleren skal handles inn for? Backup kanskje? Det er rimelig godt besatt på midtbanen fra før nå, og klassesigneringen av Fornals som spiller akkurat samme possisjon, MÅ gjøre spillere som Lanzini, Wilshere og evt Mr. West Ham overflødige på lang sikt, og hva skal vi da med Joan Jordan?Oh well, Pellegrini har sikkert en plan.
There is only one United - Come on you irons!00- 19. juni 2019 klokken 09:50
Ser det andre laget fra Manchester er veldig sultne på Issa Diop.. Ville til å skufle ut 750 millioner for han.. Siden det er tilfelle, og er han så god, bør vi da selge? Noe rykter om Antonio Martial i pakken også, og dette er jo helt ville tilstander.Og:
Hva med Rice? Er han også på vei noen sted?
There is only one United - Come on you irons!00- 24. juni 2019 klokken 11:22
Utrolig spennende. Kreativitet er hva vi mangler. Ser det mot antatt svakere motstand.00- 8. juli 2019 klokken 22:53
Ok, nå har det vert litt stille på overgangsmarkedet hva det gjelder West Ham i det siste, men Arnie out = Maxi Gomez inn Tenker jeg da.. Han har vi hatt i kikkerten så lenge nå, allerede forrige gang Arnie ville til Kina var han på papiret, og mine studier av denne uslepne diamanten som Gomez er, levner liten tvil om at vi må lokke han bort fra en overgang til Valencia som det ryktes tungt nå. Han er tross sin unge alder tredjevalg på topp for uromakeren Uruguay, det i seg selv er heftig! I tillegg, så har han bøttet inn mål for Celta Vigo.Det eneste som taler imot at dette skjer (og her bør Arnie lære litt), er at Gomez har vert krystallklar på at han trives i Spania, og tviler litt på å reise til England.. Ergo, vi vet West Ham skilter med penger Valencia ikke klarer å møte, men likevel, så vurderer han likevel Spania.
Trist Arnie forlater skuta, men på sitt grunnlag så må han bare ryke og reise.
There is only one United - Come on you irons!00
- Du må være innlogget for å svare på dette emnet.