Sommer 2019

Forum Arkiv Diskusjonsforum Sommer 2019

• Svar
    Petter Ulriksen
    Deltaker
    none
    Vel, stille på overgangsmarkedet er nå en ting, men jeg forsetter i dette stille avlukket alene så jeg kan fortsette min schizofreni.

Haller er en absolutt innertier av en signering. Vel, ukjent blad for mange, men hans utvikling over tid og ikke minst når du ser på tallene bak, både i form av mål og assists selvsagt, men hvor mye den mannen er kapabel til å løpe i en enkelt kamp, er noe vi sjelden har sett på topp hos West Ham United. Han har noen «Brattbakk» scoringer ja, men så er det akkurat det at det er rett mann på rett sted. Han kan bygge erfaring med Chica, en spillertype noe lavere i høyde, men samtidig en spiller som mange ser/såg opp til. Så, behold Chicharito en sesong til tror jeg er lurt. Bygg laget videre opp imot Haller, så skal vi se at de 500 millionene ikke var så gal investering.

There is only one United - Come on you irons!
    0
    0
    Remy Kongsvoll
    Nøkkelmester
    NO
    Syns virkelig vi har gjort store sprang med troppen. Selv om det virker sykt å selge Byram med stort tap, så har han hatt så høy lønn at det ikke kan forsvares å ha ham i troppen.

Vi har sikkert en startelver som ser noenlunde slik ut:
    Fabianski
    Cresswell – Diop – Balbuena – Fredericks
    Noble – Rice – Lanzini
    Yarmolenko – Haller – Anderson

Og når Reid, Ogbonna, Antonio, chicha, Obiang, Snoddy ++ ikke er sikret fast plass i første elveren, så er det et kvalitetstegn.

0
    0
    Thor Simonsen
    Deltaker
    none
    Enig i det du skriver her, Remy. Med tre unntak når det gjelder start-elver. Der tror jeg at Fornals og Wilshire kommer til å bli valgt på bekostning av Yarmalenko og Noble. Samt at Ben Johnson eller (dessverre) Masuaku blir valgt fremfor Cresswell. Cresswell har nesten ikke fått spilletid så langt i preseason-kampene, jeg tror han er på vei ut av startoppstillingsdiskusjonen. Jeg håper da heller på Johnson enn på Masuaku, sistnevnte er for svak defensivt og er litt for mye av en one-trick-pony offensivt som motstanderne raskt finner ut av (selv om han altså har det offensive genet Pellegrini ser etter hos sine backer). Antonio, Noble og Yarmalenko kommer også til å få ganske mye spilletid, mens Snodgrass og Chicha også vil få en del spilletid. Dette er så klart betraktnnger FØR våre garanterte skader rammer oss.
    • Dette svaret ble endret 4 år, 7 måneder siden av Thor Simonsen.
    0
    0
    Remy Kongsvoll
    Nøkkelmester
    NO
    Haha det er faktisk så ille at jeg glemte at vi har signert Fornals… og jaggu hadde jeg helt glemt wilshire…

For et sykt bra lag vi har…

0
    0
    Petter Ulriksen
    Deltaker
    none
    Såg kampen mellom Newcastle og West Ham United (bronsefinalen i Asia Trophy), og må si her var det en del samkjøringsproblemer vi må fort røske tak i om ikke dette skal ligne på den famøse sesongen til Fulham ifjor, der de hadde tømt klubbkassen i nykjøp og stod frem som en gjeng hodeløse høns.

Det jeg mener, greitt, vi hadde ikke våres nye kanonsigneringer Fornals eller Haller, men vi hadde en «nysignering» i Yarmolenko, og sånn som det ble spilt der i noe som faktisk kan minne om noe å spille for (bronse er bronse) så var det begredelig til tider. Og, dette mot ett lag som allerede sliter med så mye rusk og rask, at hele kampen under ett må ha vert en vitaminboost for Newcastle å ikke se at de er helt ute å kjører. Noe vi kanskje bør se at vi er?

Vel, siden dette er tråden på overganger sommer, så vil jeg påpeke det faktum at jeg mener det holder med å selge og kjøpe spillere for vår del. Nå skal dette laget skrues sammen og bli ett fryktet fort i kampen om topp 7 i PL, og kanskje en utfordrer i cup(ene) også.

Jeg er 100% Pellegrini & Co

0
    0
    Petter Ulriksen
    Deltaker
    none
    Aiai… Pedro Obiang har forlatt skuta til fordel for (garrantert) spill på US Sassuolo Calcio. Vel, jeg mener han alltid var en veldig habil squad player, og jeg regner nesten med han tenker selv han blir overflødig nå som Fornals er kommet inn, bak en kø av Wilshere, Noble og Lanzini.

Missed, and not forgotten. Lykke til Pedro, takk for alt (spesielt målet mot Tottenham.. what a goal!)

0
    0
    Petter Ulriksen
    Deltaker
    none
    At Adrian ble frigjort, til at han stepper inn som andre keeper hos en tittelutfordrer (Liverpool), forteller enten at noe er ramlende galt hos oss eller hos Liverpool. Jeg stiller meg totalt uforstående til at publikumsyndlingen ikke fikk fornyet kontrakt her, for så å vere aktuell for ett CL lag. Hva i huteste er dette for noe? De to erstatterene vi har dratt inn, er i beste fall samlet kanskje like god som Adrian på én god dag.

Ja, han sleit benken her, spillte i cupen, og det er akkurat det samme han vil oppleve i Liverpool.

Jeg skjønner ingen verdens ting lengre.

0
    0
    Thor Simonsen
    Deltaker
    none
    He he. Jeg har tenkt akkurat det samme, Petter. En merkelig situasjon. Først trodde jeg at Adrian var ute etter mer spill. Og det kunne han jo ikke få hos oss så lenge Fabianski er frisk og i form. Mulig at han etter å ha blitt frigitt har funnet det vanskelig/umulig å få en førstekeeper-rolle på et lag som er villig til å betale noe i nærheten av det han har blitt vant til å cashe inn hver eneste uke i mange år nå? Og at han derfor nå (etter å ha fått en reality check, og dermed også etter at broene dessverre var brent tl West Ham) har avfunnet seg med å være andrekeeper på et høyt nivå med bra lønn (tror han får ca 450k NOK i uken i Liverpool, og at han hadde ca 560k NOK i uken hos oss)? Det er den beste forklaringen jeg kan gi til denne merkelige situasjonen.
    • Dette svaret ble endret 4 år, 7 måneder siden av Thor Simonsen.
    0
    0
    Petter Ulriksen
    Deltaker
    none
    Tror du er inne på noe her som jeg ikke har tenkt på, og om så er, så er det absolutt en god forklaring jeg kan kjøpe.
    Men, synd var det nå. Jeg skjønner frustrasjonen hans, spille andrefiolin hele tiden er ikke noe gøy, men samstidig nå så må det sikkert vere litt surt også. Har var så godt likt, og han elsket West Ham (gjør det sikkert enda), men «ein skigard kan ikkje vara evig»
    0
    0
    Alexander Middleton
    Nøkkelmester
    none
    Forklaringen til Thor er den samme som verserer rundt i sosiale media – at tilbudene han fikk fra andre klubber (som ville gi spilletid) var økonomisk mye lavere enn det han hadde i West Ham i form av lønn. Det ryktes også at Pellegrini mente Adrian var for dyr til å sitte på benken.
    0
    0
    Petter Ulriksen
    Deltaker
    none
    Albian Ajeti er siste skudd på stammen! Måtte google og lese, har aldri hørt om han, men ser nå at Basel kommer til å savne den måltjuven han er. Godt å ha en så ung spiller i backup, om Chica og eller Yarmolenko skulle få vondt ett sted.
    1
    0
    Petter Ulriksen
    Deltaker
    none
    Vel, å se Adrian redde siste straffen i UEFA Supercup og i etter kampen løfte bøtta og kysse den for Liverpool – Det ble for sterk kost for undertegnende.

Hva i helvette tenkte Pellegrini og styret når de lot han gå?

0
    0
    Remy Kongsvoll
    Nøkkelmester
    NO
    Nå burde den vært tatt på nytt pga de nye reglene for straffer, da Adrian ikke sto på linja…

Men klart at Adtian er en god keeper, men ville ikke sitte på benken uten å ha en skyhøy lønn…

0
    0
Viser 13 svar - 31 til 43 (av totalt 43)
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.