› Forum › Arkiv › Diskusjonsforum › Vi er sykt rævva
- Dette emnet har 10 svar, 6 deltakere, og ble sist oppdatert 11 måneder siden av
Thomas Solberg.
- 19. oktober 2019 klokken 22:44
Hva er det som skjer for tiden? Vi evner jo ikke å spille med entusiasme. Vi er trege, nesten som det mangler interesse.Vi har jo Rice som anker. Noble som fighter og Anderson og Lanzini som burde skremme vettet av dei fleste. I tillegg en kvalitetsspiss på topp i Haller…
Likevel er vi dørgende kjedelige, og evner ikke å få til noe som helst.
00
- Svar
-
- 22. oktober 2019 klokken 21:27
Merket meg en komentar i PL studio, som sa det at Pelegrini har litt livsmotto at laget skal ikke stresse, men ha tilitten til at det ordner seg siden de har kvaliteter, som du sier, som burde skremme vettet av noen og enhver. Haller og Anderson er slike typer, men resten av laget ser ikke så farlige ut. Lanzini og Rice er selvsagt stjerner, ikke misforstå, men de skremmer ingen med avslappet kontrollert spill.Når det er sagt, så henger det ikke på greip som nevnt. Når man ikke skaper noe mer enn å parkere bussen i over en hel omgang, da skal det stå mer enn en hårføner på i både pause og sluttsignal. Kan ALDRI tro at Pellegrini har godkjendt dette. Her har det vert regelrett brudd på avtalene mellom spiller og trener, de kan umulig ha gjort som de fikk beskjed om. Jeg snakker nå om den siste kampen ja, det er kanskje det nærmeste lavmålet jeg har sett vi spille siden jeg begynte å følge dem i 14 mai 1995. Lett å glemme andre dårlige kamper ja, men det var så svakt og tannløst at jeg for første gang vurderte ut i andre omgang å skru av, det har jeg nemlig aldri gjort noen gang.
Everton spilte press i over 90 minutter, West Ham klarte kanskje å holde ballen i fire-fem trekk på det beste, for så å miste den i sultne Everton bein. Slik fikk Everton herje i hele kampen, uten at noen justerte noen ting som helst på noe tidspunkt. Fytte H…… så svakt.
Nå har vi hatt sjansen i fire kamper til å egentlig på papiret vinne de alle sammen, da hadde vi vert på tredje plass med god margin på Arsenal og slike. Nå må vi kjempe mot middelhavsfarere som manure og slike. Jeg blir så forbanna.
There is only one United - Come on you irons!00- 27. oktober 2019 klokken 18:35
Nok en kamp uten seier, men ihvertfall tendenser til spill med passion i perioder. Ironisk nok var det Lanzini ut, og Snoddy inn som gjorde utslaget. Er vi for mange teknikere?I tillegg er det skremmende hvor dårlig Yarmolenko er med høyrefoten. Skulle kanskje spilt på venstresiden?
00- 28. oktober 2019 klokken 20:58
En annen ting jeg reagerer på er at Anderson tydeligvis ikke holder mer enn en omgang? Kamp etter kamp.There is only one United - Come on you irons!00- 29. februar 2020 klokken 12:11
Ingen tvil om at vi er ræva nei. Syns også det var nedtur å komme innom her og se den labre aktiviteten på forumet 🙄Er medskyldig så det holder, men savner den gamle aktiviteten som var her før Facebook tok over showet 😭
00- 23. juni 2020 klokken 23:20
Nå spiller vi med så liten entusiasme at det virker som om laget har gitt opp før det går ut på banen. Jeg skjønner ikke hva strategien er. Med så mange gode individuelle spillere burde det være mulig å spille fotball med ordentlig trøkk.Dette bærer rett til Championship dersom det nå ikke skjer et under med laget. Har fulgt laget i ca. 15 år. Tror aldri jeg har sett det spille dårligere enn nå.
00- 26. juni 2020 klokken 09:53
Det er nitrist det vi er vitne til nå, dessverre. Vi går inn i kampene med ett mål for øyet og det er å forsvare oss til1 poeng. Håpløs tilnærming.
Er redd det fortsetter slik med Moyes ved roret og da blir det veldig fort Championship på oss.Er nok fryktelig negativ nå, men går vi ned er jeg redd vi blir der en god stund.
Med andre ord, drastiske grep bør gjøres nu.
00- 2. juli 2020 klokken 00:03
Det glitret litt idag da, og det er nok en vannvittig moralboost inn i laget dette her. I tillegg, så må vi huske på at vi tar vare på gavepakken at ingen andre rundt, dvs under oss, tar vare på sjansen, og da plutselig står vi frem som ett vinnende lag mot ett annet lag som papiret er langt sterkere.Nå skal vi senke skuldrene litt, men likevel male på videre. Min største skrekk er at det er Manchester United som kan sende oss ned, det eneste laget jeg har noen lunde ett rimelig anstrengt forhold til personlig. Det kan fort skje, men vi har vert i nedrykksdrama før, og vi berget oss mot netopp Manchester United med en helt fantastisk scoring av Carlos Tevez i sin tid.
Jeg har troen, og om det faktisk er flere som vil kakle her inne på dette forumet, så skal jeg vere på plass daglig!
Come on you Irons!
There is only one United - Come on you irons!00- 2. juli 2020 klokken 18:01
vi har tre av 6 kamper mot nedrykkslag. Dette er svært vanskelige kamper. Dei, som oss ser for seg desse kampene som den muligheten dei har til å vinne, og har nok mer selvtillit inn i dei kampene. Er nok dei kampene dei vil forsøke å stille med toppet lag.00- 6. juli 2020 klokken 20:36
Er ting på gang i dette laget nå, får mer og mer troen tilbake, men jeg skal ikke slappe av, og det skal ei heller spillerene. Men, absolutt, de to siste kampene er vi mye mer giftig enn på lenge. Bare synd den siste brøleren mot Newcastle, der det er fem spillere som må ta støyten på sistemålet.Fornals som er for daff med å komme seg ut av offside som han opphever, og hele forsvaret som stopper opp og tuter pga offside. Men, hva med å spille til det blåses? Luker vi vekk sånt rusk, så er vi på rett kurs!
There is only one United - Come on you irons!10- 27. desember 2022 klokken 19:00
Like relevant i dag denne tråden her..00
Merket: Championship
- Du må være innlogget for å svare på dette emnet.