West Ham – Leicester lørdag 28/12-2019

Forum Arkiv Billetter gamle West Ham – Leicester lørdag 28/12-2019

  • Post
Viser 15 svar - 1 til 15 (av totalt 18)
  • Svar
    Webjørn Lie
    Deltaker
    none
    Jeg ønsker billetter til denne kampen, helst 4 stk.
    0
    0
    Petter Ulriksen
    Deltaker
    none
    Jeg ønsker fire billetter til denne kampen, vi skal på familietur til London i julen.
    There is only one United - Come on you irons!
    0
    0
    Petter Ulriksen
    Deltaker
    none
    Leste reglementet nå, og ser det bare er mulighet for å søke om to billetter pr medlem. Så;

    Nå var/er mine to døtre familiemedlemer i SH, men usikker på om det er betalt kontigent for de for inneverende år? I så tilfelle, kan de også fungere som søkende på disse billettene?

    There is only one United - Come on you irons!
    0
    0
    Bjørn Arne Smestad
    Nøkkelmester
    none
    Ja, Petter. Alle medlemmer (inkludert familiemedlemmer) kvalifiserer som søkere.
    0
    0
    Petter Ulriksen
    Deltaker
    none
    Da søker jeg på vegne av Maiken og Marte (familimedlemmer) også, så må jeg finne ut av medlemskontigent for de snart. Og, så er det dette med om folk kanskje benytter seg av bilettene sine nå i julestriden :) Det er vel kanskje en stor fare for at de gjør det? Litt mtp om jeg burde kjøpe på andre måter i stedet for, så jeg er sikker på å få billetter?

    Takk for all hjelp så langt!

    There is only one United - Come on you irons!
    0
    0
    Remy Kongsvoll
    Nøkkelmester
    NO
    Tror faktisk ikke romjulen er den verste tiden å få billetter på sesongkorta. Bjørn Smestad kan evt svare på historikk rundt dette. (billett@scandinavianhammers.com)

    I tillegg er det noen som leier ut billetter på kjøp/salg siden på forumet.

    0
    0
    Bjørn Arne Smestad
    Nøkkelmester
    none
    Remy har rett.
    Det har ikke vært stor pågang fra medlemmer til kamper i romjula tidligere sesonger.
    0
    0
    Ruben Ottesen
    Deltaker
    NO
    Jeg ønsker gjerne så mye som 5 billetter til denne kampen dersom mulig.
    Samboer (Christel Holsen) som har vært med på kamp før, er familiemedlem og har betalt for den nå.

    Ellers er det Kim, Christoffer og Jørgen som er nøytrale og skal på sin første PL kamp.

    Forstår selvsagt at dette er mye å spørre om, så kom gjerne med en tilbakemelding så fort som mulig dersom dette ikke går.. slik at man kan prøve å få tak i billetter gjennom andre kanaler da alle har veldig lyst til å være med.

    0
    0
    Bjørn Arne Smestad
    Nøkkelmester
    none
    Hei, Ruben.
    Som nevnt over, er det vanligvis ikke så stor pågang til kamper i romjulen. Men det er umulig å gi noen garantier før søknadsfristen går ut om en måneds tid.
    Alt avhenger av hvor mange medlemmer som søker, og hvor mange av kortinnehaverne som bestemmer seg for å reise over.
    Hittil er det søkere til 13 av 20 billetter, men det kan jo endre seg fram til 17/11.
    1
    0
    Petter Ulriksen
    Deltaker
    none
    Dette svaret er rapportert for upassende innhold.

    Jeg skjønner ikke setningen/avsnittet – Er kampen avlyst/flyttet? Den står enda oppført under fixtures den dagen (28nde), men ble veldig usikker nå? Se avsnittene med fet skrift:

    —————Fra West Ham Uniteds hjemmeside——————-

    Seven of West Ham United’s Premier League fixtures in December and January have been moved to new dates or kick-off times, or both!

    The home matches with Arsenal, Leicester City and AFC Bournemouth have all been switched, as have the away games at Wolverhampton Wanderers, Southampton, Sheffield United and Leicester.

    To kick-off December, the trip to Molineux has been pushed back 24 hours to 7.30pm on Wednesday 4 December due to Wolves’ participation in the UEFA Europa League group stage.

    The derby with Arsenal will now be played under the London Stadium floodlights on Monday 9 December, with kick-off at 8pm.

    The following weekend, the Hammers will travel to St Mary’s Stadium to face Southampton on Saturday 14 December, with kick-off moved to 5.30pm.

    The first home game after Christmas sees Leicester City visit Stratford on Saturday 28 December at 5.30pm. Due to the Foxes’ involvement in a 5.30pm kick-off at home to Liverpool on Boxing Day, the visit of Brendan Rodgers’ side has also been pushed back.

    Into 2020 and the visit of AFC Bournemouth to London Stadium on New Year’s Day, Wednesday 1 January, will also kick-off at 5.30pm.

    Friday night football is back on 10 January, when the Irons travel to Yorkshire to face Sheffield United, with kick-off at Bramall Lane at 8pm.

    And last but not least, the away fixture with Leicester will now be played at King Power Stadium at 7.30pm on Wednesday 22 January.

    Full ticket details for all of the above fixtures will be announced on whufc.com in due course.

    Read more at https://www.whufc.com/news/articles/2019/october/17-october/seven-west-ham-united-premier-league-fixtures-moved#hRCZHTMe7RbijQm2.99

    There is only one United - Come on you irons!
    0
    0
    Ruben Ottesen
    Deltaker
    NO
    Beklager, ser ut som at jeg kom ani «rapporter» når jeg skulle klikke på «svar».

    Når det gjelder kampen her så er den bare flyttet fra 16:00 til 18:30 (norsk tid), men fortsatt samme dato. Dette pga. Leicester hoster Liverpool med kveldskampen på boxing day 21:00 (norsk tid).

    0
    0
    Petter Ulriksen
    Deltaker
    none
    Ahh… goodie :-) Har bestillt flybilletter og hotell, så det hadde vert en smått katastrofe om den var helt utsatt :-D
    There is only one United - Come on you irons!
    0
    0
    Erik Thoresen Dammen
    Nøkkelmester
    none

    Simon Yset søker om å bruke to billetter. Til seg selv og en ikke medlem. (Mads U. Hansen)

    0
    0
    Harald Kjos
    Deltaker
    none
    Jeg ønsker en billett til denne kampen
    0
    0
    Ruben Ottesen
    Deltaker
    NO
    Jeg har tidligere søkt om 5 billetter til denne kampen. Jeg ønsker nå dessverre bare 3 utav disse, ikke 5.

    Ønsker billetter til meg (Ruben), Christoffer og Jørgen.

    0
    0
Viser 15 svar - 1 til 15 (av totalt 18)
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.