West Ham – Wolverhampton søndag 15/3-2020

Forum Arkiv Billetter gamle West Ham – Wolverhampton søndag 15/3-2020

• Svar
    Anonym
    Ikke aktiv
    Jeg tar gjerne 2 kort, en er ikke medl.

0
    0
    Bjørn Arne Smestad
    Nøkkelmester
    none
    Da er 2 plasser reservert til deg, Atle.
    1
    0
    Roar Ruth
    Deltaker
    Hei, på grunn av Corona-situasjonen blir det ingen tur på oss til helgen.  Til info vil i alt 4 billetter til hhv. Roar Ruth og Jens Martin Støten ikke bli benyttet.

Jeg regner med at billettutgiftene ikke refunderes?

Mvh. Roar Ruth

0
    0
    Anonym
    Ikke aktiv
    Vi drar heller ikke på kampen grunnet Coronavirus. Regner med refundering hvis kampen må spilles for tomme tribuner eller bli avlyst! Blir de det?

Mvh, Espen Hoel

0
    0
    Terje Eckhoff
    Deltaker
    Jeg må avlyse denne turen! Kommer derfor ikke til å trenge sesongkort!
    0
    0
    havstra
    Deltaker
    Vår reise til London er kansellert, og vi kommer derfor ikke på kampen – uansett om den blir spilt eller ikke…… Hvis kampen mot formodning spilles med publikum er våre 3 billetter altså tilgjengelig for andre…
    0
    0
    Harald Kjos
    Deltaker
    none
    Hei, jeg har alle sesongkortene til kampen mot Wolves hjemme, og skulle egentlig reist til London i kveld. Jeg tør ikke ta sjansen på å måtte i 14 dagers karantene når jeg kommer hjem, og dropper dermed turen. Nå virker det vel som om det går mot at PL også følger etter og stenger tribunene alt fra denne helga. Men om det er noen som allikevel satser på at kampen går og som skal reise over så kan jeg møte dere og overlevere billettene på østlandet i dag eller morgen.
    Send meg tilfelle en sms eller ring meg på 41 57 23 42

0
    0
    Bjørn Arne Smestad
    Nøkkelmester
    none
    Alle som skulle bruke sesongkort søndag har avlyst sine reiser til England.

På grunn av de spesielle omstendighetene rundt Corona-pandemien har vi i dag bestemt:

Alle som har innbetalt for bruk av sesongkort vil få beløpene refundert i løpet av få dager. Det samme vil gjelde for kommende hjemmekamper dersom situasjonen er uendret.

0
    0
Viser 8 svar - 16 til 23 (av totalt 23)
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.