Siste kampen, og vi måtte vinne, samtidig som Everton måtte slå Tottenham for at vi skulle unngå nedrykk.
West Ham gjorde jobben, men dessverre klarte ikke Everton sin del, så da venter Championship neste sesong.

Siste kampen, og vi måtte vinne, samtidig som Everton måtte slå Tottenham for at vi skulle unngå nedrykk.
West Ham gjorde jobben, men dessverre klarte ikke Everton sin del, så da venter Championship neste sesong.
